Колеги, преди някоко дена на магистралата ми протече горивния (нафтовия) филтър.Беше сменен преди няма и 10 дена, минал около 300 километра.Явно го напече жегата на магистралата, колата си загря както трябва (към 90 градуса) и по едно време зад колата яко син пушек, все едно горим ...Помислих, че е от аспуха. А то тече нафта върху изпускателната тръба...Ама тва го видях, след като се отбих, че тва с пушека не беше нормално.Спрях на една бензиностанция и за 1 минута локва нафта под колата....А той изпуска от пластмасовата пробка отдолу.Няма стягане, просто скапана гума(уплътнение) или пластмаса и не държи...Резбата си беше добре иначе.От жегата явно е станал на нищо(или от нафтата).Филтъра явно е манете, бяла кутия, без надписи, и фитъра само ламарина без надписи.ВНИМАВАЙТЕ с такива!Добре, че нафта не се пали лесно!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Протече ми нафтовия филтър!!!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от краси Покажи съобщениеКолеги, преди някоко дена на магистралата ми протече горивния (нафтовия) филтър.Беше сменен преди няма и 10 дена, минал около 300 километра.Явно го напече жегата на магистралата, колата си загря както трябва (към 90 градуса) и по едно време зад колата яко син пушек, все едно горим ...Помислих, че е от аспуха. А то тече нафта върху изпускателната тръба...Ама тва го видях, след като се отбих, че тва с пушека не беше нормално.Спрях на една бензиностанция и за 1 минута локва нафта под колата....А той изпуска от пластмасовата пробка отдолу.Няма стягане, просто скапана гума(уплътнение) или пластмаса и не държи...Резбата си беше добре иначе.От жегата явно е станал на нищо(или от нафтата).Филтъра явно е манете, бяла кутия, без надписи, и фитъра само ламарина без надписи.ВНИМАВАЙТЕ с такива!Добре, че нафта не се пали лесно!Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
-
Първоначално публикувано от краси Покажи съобщениеКолеги, преди някоко дена на магистралата ми протече горивния (нафтовия) филтър.Беше сменен преди няма и 10 дена, минал около 300 километра.Явно го напече жегата на магистралата, колата си загря както трябва (към 90 градуса) и по едно време зад колата яко син пушек, все едно горим ...Помислих, че е от аспуха. А то тече нафта върху изпускателната тръба...Ама тва го видях, след като се отбих, че тва с пушека не беше нормално.Спрях на една бензиностанция и за 1 минута локва нафта под колата....А той изпуска от пластмасовата пробка отдолу.Няма стягане, просто скапана гума(уплътнение) или пластмаса и не държи...Резбата си беше добре иначе.От жегата явно е станал на нищо(или от нафтата).Филтъра явно е манете, бяла кутия, без надписи, и фитъра само ламарина без надписи.ВНИМАВАЙТЕ с такива!Добре, че нафта не се пали лесно!
Първоначално публикувано от краси Покажи съобщениеСъединителя е добре.Педала е мек, отделя си нормално.Горивен филтър не съм сменял откакто я взех, т.е. 5 години(55 000 километра).Но не ми се вярва да е от него... напролет ще го сменя, купен е, ама стои в гаража...Дали да не взема да й откача дебитомера да видя дали пак ще е така...?Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 22:05.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеАми така става като сменяш филтър веднъж на 5-6 години... до колкото си спомням
(Малко майтап)Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
При мен 2 пъти потича - незатегнат достатъчно и прищипано уплатнение (как са успели да завият филтъра не ми е ясно)'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Comment
-
Първоначално публикувано от Neokill Покажи съобщениеПри мен 2 пъти потича - незатегнат достатъчно и прищипано уплатнение (как са успели да завият филтъра не ми е ясно)Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Да, предишния си беше екстраНа тва му викат хората на здрава глава болест!Сложих друг, за сега не тече, и заявявам на тези, които си го сменят редовно, че ще го карам поне 60 000!Иначе, да, май беше проблема в прещипването на скапаното уплътнение.По принцип колата няма датчик за вода и много си мислех да навия един болт в тази резба, за да не го мисля да не протече и другия, ама нямаше кога да търся...Истината е, че това е меко казано калпава изработка на толкова важен компонент, и както се вижда моя случай не е единичен.А все пак говорим за гориво ... било то нафта.
Last edited by краси; d.m.y г., 22:40.Alfa 156 2.4 JTD
Honda CBR600RR 2008
Comment
Comment